lights


Kom just på att jag borde ta sånhäna coola bilder nån da!
Min kväll har väl varit rätt piss, snyter typ ut min hjärna var fete sekund och känner mig så där annars också helt slut! Jag har fotat bokeh bilder, men dom orkar jag inte göra något med för stunden. Imorgon ska jag till villan och kommer vara där till söndag så det ända som räddar mig är att vi slänger med både pappas macbook och mammas och pappas jobb macbook! Jag hatar första helgen när man far till villan, då man måste städa stugorna och inte har något att göra! Nu klarar inte min hjärna något mer tänkande, eller så har jag snytit ut den, men i alla fall så har min hjärna slutat funka för idag, ha en bra resten av fredagen!

Kommentarer!

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: