♥♥

Blogg.se vill inte samarbeta med mig så jag får inte in nån bild!
Hejhej! Hade urkul helg med Anna och folket, men nu är det back to school. BLÄÄH. Jag och Anna tog bussen till stan på lördag och jag kom hem 35€ fattigare kände mig så nöjd att jag inte slösade mer pengar! När vi kom hem laga vi ur god spagetti och köttfärssås och sen fotade jag Anna. Fick flera fina bilder men dom ligger ennu kvar på kameran så det får vänta ennu lite! Åkte ju till henne och spenderade mindre än ett dygn där men hann endå måla hennes rum lite, pulka med Hannes och Emma, se på life as we know it, äta chips och mer! Imorgon är det engelska prov så nu ska jag hoppa i säng och läsa, sen ska jag också fota med Ebba imorgon, hur länge som helst sedan jag fotade med den tjejen!

Kommentarer!

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: