Back home


Helt random bild bara. Hemma igen! Jag har skrattat så mycket de senaste dagarna att jag vet inte vad! Det var värst i skogsbanorna när man föll och låg i nån snö hög och bara garvade! Mina vader har sprängts efter alla de jobbiga men roliga skogsbanorna, jag och Anna har kört jumppa på kvällarna för att tänja, haha! Vi har tittat när solen går ner över lappasjö uppe på backen, och bara njutit! Vi har slängt oss i soffan helt döda efter en hel dag i backen och haft en liten rolig typ vid namn Hannes som matat en med godis! Vi har gjort så mycket och haft så kul att jag kunde skriva en hel bok men kort fattat: JÄÄÄÄÄVLIT KUL!! En hel vacka ledigt nu, Fanny gillar stort!

Kommentarer!

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: