Torsdag


hejhej! Riktigt trög dag men blev gald för jag fick 9½ i matte provet! var smått deppig för jag har haft så ont i halsen hela dan och de vill bara inte fara bort.. Hade finska prov som gick riktigt bra och efter skolan gick jag till frissan. Fick bort mina väääldigt torra och slitna toppar och nu känns det härligt och fräsht! Fick riktigt platt hår efter plattningen och härregud va det var länge sen jag hade såhär platt hår!

Kommentarer!
Postat av: Anonym

torsdag torsdag torsdag - undra vad meningen är bakom veckodagsnamnen.. inte direkt så mina galosher skriker ut svaren åt mig

2011-05-05 @ 17:05:45
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Nån räändöm såmm e myki heftigare en dejj aka anonymaemilia

Hödu töntten du passar jeete fiint me såndennan håår! Elr du passar ju me allt så! <3

2011-05-05 @ 20:53:51

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: