Idol-live bilder #2

Nikon D40x - Nikkor 55-200mm f/4-5.6
Det här är mitt 101 inlägg, haha missade när det var 100! Okej jag kan inte fatta att helgen är över och imorgon är det dags för ennu en plågsam vecka, kommer gå långsamt när jag ser så mycket fram emot sportlovet, tjohoo då blir det slalom i tre dagar med Anna! Undra hur det kommer gå... Anna gjorde min dag just när hon sa på facebook att det gjorde hennes dag med fler idol bilder, haha!

Har haft det mysit här med Heidi kollat på film, en av dom var Prom Night, smått läskit.. Ätit alltför mycket gott, inte hjälper det att jag fick en ask med vääääärldens godaste choklad av mamma och pappa när de kom tillbaka från Amsterdam just. Usch nu ska jag plugga på rella och sen senare solsidan! Lätt bäst!

Update: Anna börja nästan gråta när on såg bilderna, AAAAAAAW!

Kommentarer!

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: