Utmanad

Jag blev utmanad av Madde och ska nu berätta 8 saker om mig själv sen ska jag utmana 4 stycken!

1. Jag börjar hur lätt som helst att gråta!
2. Jag är väldigt dålig på att prata och hitta på samtalsämnen.
3. Förr var jag ur galen i Twilight så det inte gick en dag utan att jag kollade minst 5 twilight-bloggar och läste hela tiden böckerna!
4. Jag älskar djur!
5. Jag är väldigt dålig på sånthär!
6. Min absoluta favorit låt är The Bravery - Ours för jag har så mycket härliga minnen med den!
7. Min nya grej som jag gör hela tiden är att virka!
8. Jag följer tre TV- serier: The Vampire Diaries, Gossip Girl och Glee!

Jag utmanar: Alma, Heidi och satan alla har redan blivi utmanade så de blir två iställe för fyra!
PS. 5. jag suger värkligen på sånthär!

Kommentarer!

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: