Kossa


Tyckte först att bilden inte var så värst fin, men eftar att jag kollat på den några sekunder så blev den snygg. Jepp jag gillar himlar och moln!

Efter en powerwalk och dusch började jag städa rummet. Har på några dagar samlat ihop typ halva min garderob på golvet/sängen/överallt! Fick inte in mer kläder i min garderob så jag har rensat bort lite gammalt skit och vet ni vad jag hittade? Mina älskade ko-strumpor, fast ena kossan har tappat örat :( Så nu sitter jag här och myser i mina ko strumpor! Blä kom just på att vi hade modda läxa dit for det mysiga!

Kom på att jag ju har visat vad jag beställde från topshop och kan säga att allting är mycket finare irl! Fast jag blev lite besviken på fjäderörhängena trodde fjädrarna skulle vara större och själva örhänget längre, fast di är endå sjukt najs!

Kommentarer!

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: