Fin tumme!


Bara för att min tumme är så fin!

Kollade just från tv:n förberädelser för prins William's och Kate's bröllop. Jag tror att mamma har nämt bröllopet minst 10 gånger idag och sagt 1 miljon gånger att vi måste se på det imorgon, tydligen är det det enda alla pratar om nu! men visst är det ju speciellt och stort och klart man kan slänga ett öga på tv:n imorgon (haha), och jag vill se hudan klänning Kate har!

I alla fall borde ha börjat skriva på finska bokrecensionen idag men orkade bara inte, måste göra det imorgon istället, på en fredag*suck*. MEN DET ÄR FREDAG!! vi slutar redan ett gaaah va härlit! Nu måste jag nog dra min feta röv från skrivbordsstolen och göra nåt vettigare, eller så bara sitter jag här, det låter bättre!

Kommentarer!

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: