Blomma


Har massa bilder på blommor som jag fotade för ett tag sedan, det kommer mer!

Efter härliga joggingrundan blev det snabbt in till stan för att föra in mer bilder till bildkonst utställningen. Nu tänker ni säkert att hu många bilder ska jag riktit ha på utställningen, men man skulle ha två saker, Hej-grejjen och en annan sak, jag hade andra bilder! Har suttit och kollat på glee, beroende framkallande och glatt! Nu ska jag kolla vad jag ska ha på mig på discot imorgon. Är borta hela dan imorgon så räkna med få inlägg!

Kommentarer!
Postat av: Mimi - foto, personligt, stil.

Hej! Så fin blogg du har! Och fina bilder tar du med! :) Kram.

2011-04-27 @ 20:48:57
URL: http://mimiaronsson.blogg.se/

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: