Utrustning

Fick en kommentar för några dagar sedan över vad jag har för objektiv så nu kör jag med heela paketet!
Kamerahus: Nikon D40, annvänder egentligen mer Nikon D40x som inte är min men får låna hur mycket jag vill. Ingen skillnad på kamerahusen egentligen råkar nu bara vara så att jag annvänder D40x mera!
Kit objektiv (18-55mm)
Blixt: Speedlight SB-800
Objektiv från vänster: AF-S Nikkor 12-24mm f/4 G ED
AF-S Nikkor 55-200mm f/4-5.6 G ED
AF-S Micro Nikkor 60mm f/2.8 G ED
Filter: Stjärnfilter, bländarfilter, 3 st landskaps filter (Gör himlen mörkare) Stativ+fjärrutlösare+reflexskärm
Har ju nog lite till saker som motljusskydd och 'ställningen' till filtrena, men detdär var det mesta! Okej nu MÅSTE jag läsa lite på fysiken, inte mitt favorit ämne riktigt.. har maaaaaassa bilder som borde redigeras ennu men det får väl bli en annan dag då! Imorgon börjar jag 10 *tummenupp*, men inte lika kul att vi har fysikprov första timmen.
KRAAAAAAM

Kommentarer!
Postat av: erika

sv

Tack så jättemycket!! :)



Har själv Nikon d40x och jag älskar den! :) Kan du säga vad du tycker om blixten? :)

2011-01-27 @ 13:56:46
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: