Is


Nikon D40x - Nikkor 55-200mm f/4
Bilderna är från idag. Det var riktit kul med Emilia, vi va ute vid isen en stund och fota men efter typ 5 sekuner va vi genomblöta, och typ istappar p.g.a slask lagret på isen, kul not. Okej men hann knäppa några bilder och sen fo vi in och chilla. Va lite nolife o typ spela på våra ipod/iphone:ar (fint ord). Men vi skratta o liiiite :DD

Jag fick just en idé, ja tänkt att eftersom min blogg mest består av landskaps bilder så ska jag denhär veckan (alltså den som börjar imorgon) ha lite mer kreativitet i bloggen. Varje dag kommer jag att ladda upp en bild som ska vara lite mer kreativ än en lanskaps bild. Få se hur det kommer gå ;)

Kommentarer!
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Varsågod! :D

Så fina bilder!

2011-01-16 @ 21:54:18
URL: http://adaras.se

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: