GRÄS



Jag och Ebba blev lite galna när vi såg gräs, visst de e pågrund av värme ledningar men ändåå!! Är tröttpå snön kom sommar kom! Kulit med Ebba, har massa bilder men har inte ennu orka börja redigera, jag e trög på dethär med redigering! Nu ska jag fortsätta reta Mia för att hon inte kan skriva hahahaha det blir alltid ahahahaha, ta de int så seriöst! x)

Kommentarer!
Postat av: Anonym

e nån i din familj fotgraf elr nå då du har så mkt "utrustning" ? :) du tar jättefina bilder o fin blogg har du !:)

2011-01-30 @ 19:04:54
Postat av: mia

ahahahhahahahha

2011-01-30 @ 19:14:22
Postat av: Fanny - svar

SV: Anonym: Nej ingen i min familj är fotograf, men mamma och pappa har på jobbet kamera grejer som jag lånar! Tack så mycket!

Mia: Hahahaha

2011-01-30 @ 19:51:14
URL: http://fannnyfoto.blogg.se/

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: