Fredag!

Nikon D40x - Micro Nikkor 60mm f/2.8
Guud va proffsig man är just när jag ska börja skriva ett inlägg så sträcker jag på mig och bakom mig finns ett skåp och på skåpet finns en vas och vasen den faller, grejt! Nå det är nog det enda minuset för dagen hittils.

Skolan var väl ganska så chill, matte timmen blev lika konstig som dom flesta av 7a:s timmar. Efter skolan mötte jag upp Alma och så for vi till gymmet, kuuuuul! Nu har jag kollat på nyaste avsnittet av The Vampire Diaries och dött lite smått, det är vääärldens bästa TV-serie!
kvällen spenderas med nån go film (tänkte kanske se Remember Me) och sen skulle jag ha lust att fota vatten bilder, få se hur det blir, men nu måste jag damsuga rummet vill inte precis få en glas skärva i foten!

Kommentarer!

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: