Finns inget att visa

Nikon D40x - Nikkor 60mm f/2.8
Kunde inte välja några bilder så det blev 6 stycken! Usch vår matte lärare fattade idag att vi inte alls lyssna på honom när vi fick sitta brevid vem som helst, så nu har vi sittplatser och matte timmarna blir alltför tråkiga. Har redigerat bilder så gott som hela kvällen, beställde en fotobok av bilderna från dopet, boken ska sedan skickas till Rainer och Anna-Mari. Nu ska jag krypa i säng med en bra bok och så ska jag sova en lång natt klockan är ju ändå halv elva snart. Imorgon börjar skolan tio YESSSS! See ya!

Kommentarer!
Postat av: emma

jag måste bara säga, jag är helt kär jag blir så avonsjuk att si på dom här dina bilder! du är grym på att fotografera helt underbara bilder av en 13årig flicka! :)

2011-01-13 @ 14:12:08
URL: http://thisismyblog.webblogg.se/

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: