Dag 5

Nikon D40x - Nikkor 60mm f/2.8
Inte världens snyggaste bild, men vi skyller på att det är fredag! Hade världens skönaste dag idag (eller den håller ju fortfarande på). Nå skolan börja klockan 10 med elevhandledning vår lärare kom aldrig så vi hade ingen timme. Matte och elevhandledning blev andra timmen och sista timmen modda med Svamp-Stina! Efter skolan for jag till stan med Mia och efter att ha leta ett tag efter ett ställa att gå till hamna vi tillslut vid McDonals. Prata i nån timme och sen kom jag hem och resten av kvällen ska jag spendera med att stirra på heta Ian Somerhalder och Paul Wesly i Vampire Diaries!

Kommentarer!
Postat av: bambi miaa

snüügg!!!!

2011-01-21 @ 21:57:11

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: