Idol-live bilder #1


Nikon D40x - Nikkor 55-200mm f/4-5.6
PUUUH, det tog ett tag att fixa in bilderna och nu blir Anna glad. Jag har suttit och chatat med henne i typ en timme nu och hon hara bara väntat på bilderna, haha! det här är ungefär hälften av de bra bilderna, har inte ens orkat gå igenom resten ennu. Efter skolan idag fotade jag Alma med både digitala kameran och film kameran, måste kolla igenom dom ennu också, men det får bil en annan dag för här ska det CHILLAS!

Kommentarer!
Postat av: ebbaaa

ohh , dendär bilden på daniel! jag dör ! <3

2011-02-19 @ 11:00:34
Postat av: Pia

Jättebra bilder från konserten fick du!



Stöööön, nu vill jag ju uppleva konserten igen! :O

2011-03-09 @ 20:56:49
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: