I Follow You


Denna låten har suttit i mitt huvud så gott som hela dagen, älskar låten men musikvideon är väl smått creepy!

Köpte maassa godis till filmen och det var riktigt mysit, höh. Tycker att Red riding hood är en riktigt bra film, lätt sevärd! Fast tyckte ju att det var lite sorgligt när Billy Burke dog, haha, älska honom. Alltså har jag inbilla mig något eller har den fått dålig kritik, jag tycker den var helt ur bra! Jag tänkte att det inte alls skulle vara som rödluvan på det sättet men det finns likheter som jag tyckte va kul!

Nog om det. Imorgon på morgonen så ska jag dra iväg till ett badhus med familjen. Är där tills fredag så jag tidsinställer några inlägg och så kan jag ju mobilblogga när jag äntligen kommit under fund med hur man gör det!

Kommentarer!

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: