lat

de tre boksteverna l-a-t bildar ett ord som beskriver riktit bra hur jag har varit idag! Jag har bara njutit av jullovet, och mina presenter! fick med det mesta på bild men glömde armbandet jag fick av lillbrorsan, haha, Daniel värka ju vara så glad när han lyckades göra mig glad men sin julklapp till mig. ;)

1. Eclipse spelet! 2. Muffins/cupcakes bakbok! 3 Mobilställning! 4. Stabilon och lillamy häfte! 5. Taylor Swift Speak now skivan (både Deluxe version och vanliga)! 6. Goodiiiiis! 7. 2 st marimekko handukar! 8. Parfym! 9. Tvålar, Body lotions och sånt! 10 Pyjamasbyxor! (måst bara hitta en tröja till byxorna!)


Det var inte allt utan fick också en härlig kamera ryggsäck, se va fint jag ordant!
Och sen har jag sparat det bästa till sist...

IPHONE 3 OCH HÖGTALARE!!!! Jag älskar iphonen ville ha en trea och tycker den är mycket snyggare än mammas och pappas fast den är prick likadan! haha

Jag har haft VÄRLDENS BÄSTA JUL, hur var er? :)

Kommentarer!

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: