JULLOV !!

Alltså jag trodde jag skulle dö i julkyrkan, ja mådde så skit! Nå kom hem genast och efter en värktablett blev det bra. Jag har inte orka gjöra så mycket idag, jullovet har ju äntligen börjat! Det blev väl en snabb fotorunda före solen gick ner redan efter två, men annars har jag bara CHILLAT precis som man ska göra på jullovet!

Ja vet att jag har allt för mycket landskaps bilder men ingen vill ställa upp som modell till porträtt fotografering. men imorgon ska jag väl ta lite självporträtt! ;)

Kommentarer!
Postat av: olivia

sv; Tack! jag tycker verkligen att du borde åka till stockholm snart :D. Hur hittade du min blogg föresten? :D

2010-12-22 @ 21:03:57
URL: http://oliviafoto.blogg.se/
Postat av: olivia

Okej :D var lite kul att veta bara, jag brukar också göra så för det är ju alltid kul med lite nya läsare! Nu har du i alla fall lyckats få en till läsare, mig! Kommer garanterat fortsätta läsa din blogg, för den är verkligen super fin!

2010-12-23 @ 12:19:09
URL: http://oliviafoto.blogg.se/

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: