I'm in löööve

Imorse fick jag en tidig julklapp nämligen kamera grejjer som jag och pappa köpte för nån vecka sedan! Jag är kär i det nya objektivet och alla filter är bara underbara! jag kommer fota heeeeeela dagen!

(bilderna är bara test bilder för att visa effekterna, så ursäkta kvalitén!) :D
AF-S Micro NIKKOR 60mm f/2.8G ED
Objektivet är nu mitt fjärde objektiv och absolut mitt favorit objektiv! Skärpan, skärpe djupet allt är helt perfekt med det!


5 st filter + filter ställning + ringar som man lägger på objektiven för att ställningen ska hållas på. det är 3st 'landskaps filter' (gradfilter) som gör att himlen blir mörkare och marken ljusare. de är i olika nyanser (P. 121 S, P.121 M, P. 121 L) och bilderna blir genast mycket snyggare! 1 stjärnfilter och 1 bländarfilter!


Resultat:

Ingenting


landskaps filter P. 121 S

Stjärnfilter

Stjärnfilter + Grad filter P.121 S


Kommentarer!
Postat av: Fotoemilia

Så bra grejer du fått :)

2010-12-23 @ 18:38:36
URL: http://fotoemilia.blogg.se/
Postat av: olivia

Sv; oj! -29 !!! bäst för er att hålla sig inne då jag höll på att frysa ihjäl idag här där det ändå bara är -20! Det räcker med typ -5 tycker jag haha.

2010-12-23 @ 18:53:17
URL: http://oliviafoto.blogg.se/

Kommentera här!

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Skriv hit: